2015年6月13日 星期六

Swedishfied

和一般瑞典人打交道,飲飲食食係最好嘅途徑。
飲飲食食,飲放係食之前,因為飲酒係瑞典文化擔當好重要的角色。

對我黎講唔覺有咩分別,但佢地時常都會將以下嘅字掛係口邊:
Swedish taco, Swedish pizza, Swedish kebab, Swedish pancake, Swedish waffle, Swedish strawberry

我嘗試去了解箇中嘅分別。
Swedish taco和Tex-mex taco 嘅分別就係後者的肉和芝士比例較前者多。而瑞典有不少素食者,特別以女生為多,所以不難理解兩者為何有差別。

Swedish pizza
我諗佢地嘅意思應該係啲配料有分別。我食過一款有香蕉同咖哩粉做配料。當然,最特別係佢地有kebab pizza,不過好似其他地方都有喎。



Swedish kebab:
Kebab我都算食得多,除左係瑞典賣貴啲我就真係唔係好明有咩分別啦。


Swedish pancake:
比IHOP的薄得多,果醬嘅選擇都有差別。IHOP,我記得至少有三款果醬放係枱任㨂,都係藍苺,士多啤梨,朱古力個類。瑞典就比較單一,食過幾次都係士多啤梨醬。另一樣唔同嘅係瑞典嘅奶油基本上係無甜味。
p.s. ihop 係瑞典文解做together。



Swedish waffle:
首先係形狀。德洲出街食會係德洲型。香港食係圓形。瑞典食係花形。
三者比較起黎,瑞典式最薄,可能因為佢比較著重脆。


沒有留言:

張貼留言